Maistiniai riebalai cholesterolis ir širdies sveikata, Kaip kovoti su cholesteroliu? - LRT


Atsisakius šio žalingo įpročio, organizme padaugės gerojo cholesterolio.

Širdies ir kraujotakos ligos mūsų visuomenėje yra tokios dažnos, kad sirgti jomis pasidarė normalu. Žmonėms neatrodo keista, kad šešiasdešimtmečiai skundžiasi širdies permušimais ar gulasi ant operacinio stalo, penkiasdešimtmečiai dūsta lipdami į savo butą penktame aukšte ar keturiasdešimtmečiai pradeda gerti vaistus nuo per aukšto kraujospūdžio.

Nauda kūnui atsiranda labai greitai. Metus rūkyti, po 20 minučių sumažėja nuo cigarečių padidėjęs kraujo spaudimas ir širdies ritmas.

maistiniai riebalai cholesterolis ir širdies sveikata

Po trijų mėnesių pradeda gerėti kraujotaka ir plaučių funkcija. Po metų rizika susirgti širdies liga yra per pusę mažesnė nei rūkančiųjų. Numeskite svorio Net keli pertekliniai kilogramai didina cholesterolio kiekį.

Jų atsikratysite truputį pakeitę įpročius.

maistiniai riebalai cholesterolis ir širdies sveikata

Jeigu mėgstate gėrimus, kurių sudėtyje yra daug cukraus, pradėkite gerti paprastą vandenį. Antsvoris, asociatyvi nuotr. Jei užsinorėsite hipertenzijos osteochondrozės gydymas saldaus, rinkitės šerbetą ar saldainius, kurių sudėtyje labai mažai arba visai nėra riebalų, pavyzdžiui, želė guminukus.

maistiniai riebalai cholesterolis ir širdies sveikata

Ieškokite būdų gyventi aktyviau, pavyzdžiui, užuot važiavę liftu, lipkite laiptais, automobilį pastatykite toliau nuo savo biuro ir panašiai. Pertraukų metu eikite pasivaikščioti.

Spausdinti Grandinė: netinkamas maisto pasirinkimas ir sėslus gyvenimo būdas lemia antsvorį, kartais — ir nutukimą bei su tuo susijusias ligas. Medikai seniai įvardijo pagrindines padidėjusio blogojo cholesterolio priežastis.

Pamėginkite daugiau užsiimti veikla, kurią atliekant reikia stovėti, pavyzdžiui, valgio gaminimas, kiemo tvarkymas. Saikingai vartokite alkoholį Saikingas alkoholinių gėrimų vartojimas yra siejamas su didesniu gerojo cholesterolio kiekiu, tačiau nauda nėra pakankamai didelė, kad būtų galima rekomenduoti alkoholį visai jo negeriantiems maistiniai riebalai cholesterolis ir širdies sveikata.

Vienintele priimtina terapija buvo vaistų cholesteoliui mažinti išrašymas ir dietos, griežtai ribojančios riebalų vartojimą. Mitybos koregavimas, tikinome mes, turi sumažinti cholesterolio kiekį ir užkardyti širdies ligas. Nukrypimai nuo šių rekomendacijų buvo laikomi erezija arba gydytojo aplaidumo rezultatu.

Jeigu mėgaujatės alkoholiniais gėrimais, mėgaukitės saikingai. Sveikų suaugusiųjų atveju saikinga norma yra vienas gėrimas per dieną moterims ir vyresniems nei erių metų amžiaus vyrams ir iki dviejų gėrimų per dieną erių metų amžiaus ir jaunesniems vyrams. Per didelis alkoholio kiekis gali sukelti rimtų sveikatos problemų, įskaitant aukštą kraujo spaudimą, širdies funkcijos nepakankamumą ir insultą.

maistiniai riebalai cholesterolis ir širdies sveikata

Alkoholis ©  Shutterstock Jeigu gyvenimo būdo pokyčių nepakanka Kartais neužtenka pakeisti gyvensenos, norint sumažinti cholesterolio kiekį. Jei jūsų gydytojas rekomenduoja vaistus cholesterolio lygiui mažinti, juos vartokite kaip nurodyta ir neatsisakykite gyvenimo būdo pokyčių, kad preparatų dozė išliktų nedidelė.

Ketogeninė dieta. Keto dietos pagrindai.

Klausk psichoterapeuto Į klausimus atsakys psichoterapeutė Aistė Jasaitytė - Čeburiak. Atsakymų ieškokite Delfi Plius.

  • Hipertenzija ir vidaus organų ligos
  • Ar galima paaukoti kraujo su hipertenzija
  • Pavojingiausių riebalų akimis nepamatysite: kaip sumažinti kraujyje esančių riebalų kiekį? - LRT
  • Hipertenzijos gydymas druska
  • Etaplius - 10 produktų, kurie mažina cholesterolio kiekį ir aps
  • Kaip kovoti su cholesteroliu?
  • Pavojingiausių riebalų akimis nepamatysite: kaip sumažinti kraujyje esančių riebalų kiekį?