Kaip palaikyti širdies sveikatą, Ar dėl pandemijos pasikeis Jūsų išlaidos kalėdinėms dovanoms?


dusulys kosulys su hipertenzija hipertenzija sergančių moterų

Užsikimšusi nosis nebevargins: tai padės akimirksniu Gydytojai laikosi nuomonės, kad pulso stebėjimas gali išgelbėti jūsų gyvybę, todėl išmokti šiuos paprastus judesius labai svarbu! Paprastai pulsas matuojamas ramybės padėtyje, sėdint ant kėdės. Ištieskite dilbius ant lygaus paviršiaus, delnu aukštyn, alkūnę šiek tiek pakeldami.

Medikų teigimu, karštuoju metų laikotarpiu žmonių, besiskundžiančių širdies ir kraujagyslių ligomis, itin padaugėja. Kaip prižiūrėti sveikatą vasarą ir ką reikėtų daryti, kad išvengtume su širdimi susijusių sveikatos problemų? Visgi reikėtų nepersistengti kondicionuoti patalpų, nes per daug atsišaldžius galima peršalti.

Tada giliai įkvėpkite, iškvėpkite kaip palaikyti širdies sveikatą giliai įkvėpkite. Tuomet rodomuoju ir viduriniu pirštais švelniai paspauskite veną ir vieną minutę suskaičiuokite pulso ritmus.

hipertenzija viršutinė apatinė dalis validolis nuo hipertenzijos

Užsirašykite juos. Laikydamiesi aukščiau pateiktų nurodymų, vieną minutę stebėkite savo pulsą, atsisėdę, nurodyta aukščiau. Laikas šiek tiek sportuoti: atsikelkite ir darykite šuoliukus 45 sekundes, tada kaip palaikyti širdies sveikatą matuokite savo pulsą, stovėdami vieną minutę.

10 patarimų, jei norite nesirgti širdies ir kraujagyslių ligomis

Užsirašykite rezultatą. Pailsėkite vieną minutę ir vėl 60 sekundžių matuokite pulsą sėdimoje padėtyje.

hipertenzijos gydymas liaudies ligos gydymas hipertenzija hipertenzija

Taip pat užsirašykite rezultatus. Dabar laikas atlikti matematinius veiksmus: susumuokite tris gautas reikšmes, atimkite iš jų ir tada padalinkite viską iš Rezultatai: Nuo 1 iki 5 — Sveikiname.

hipertenzijos gydymas liaudies gynimo priemonėmis namuose apžvalgos endokrinologija ir hipertenzija

Jūsų širdis sveika. Jūsų gyvensenoje nereikia nieko keisti. Nuo 6 iki 10 — Širdies būklė yra gera, tačiau papildomas rūpestis nepakenktų.

  1. 10 patarimų, jei norite nesirgti širdies ir kraujagyslių ligomis - DELFI Sveikata
  2. Ir nors ši statistika atrodo gąsdinanti, tačiau gamta suteikė mums unikalią galimybę išsaugoti ir pagerinti savo širdies sveikatą tiesiog gyvenant sveikiau ir vartojant tinkamus maisto produktus bei laikantys sveikos mitybos įpročių.
  3. Širdies sveikata: kokie pavojai tyko per karščius? - eliarm.lt
  4. Širdies ritmo sutrikimai – įspėjimas apie būtiną pagalbą | eliarm.lt

Ypač, jeigu jūsų rezultatas krypsta link Atkreipkite dėmesį į pagrindines sveikos gyvensenos gaires: subalansuota mityba, sportas, miegas ir ramybė. Jei nenorite susirgti širdies liga, turite atlikti tam tikrus gyvensenos pakeitimus: į mitybos racioną įtraukite sveiką maistą ypač tinka lašiša, avižos, uogos, juodasis šokoladas, riešutai, alyvuogių aliejus, raudonasis vynas, žalia arbata ir kt.

9 maisto produktai, palaikantys sveiką širdies ir kraujagyslių sistemą

Nepamirškite sportuoti bent 30 minučių per dieną ir miegokite 7—8 valandas per naktį. Daugiau nei 15 - skubiai turite pasitarti su gydytoju, nes jums ypač padidėjusi širdie ligų tikimybė.

Gydytojas patars, kaip pagerinti širdies būklę. Rašyti komentarą