Autogeninė hipertenzijos treniruotė, Kas tai yra?


autogeninė hipertenzijos treniruotė išeminė širdies liga hipertenzijos fone

Pasirengęs veikti. Mums atrodo įdomu kreiptis į kitą techniką kaip į autogeninės treniruotės technikos variantą.

autogeninė hipertenzijos treniruotė prasidėjusios hipertenzijos priežastys

Tai taip pat grindžiama savhipnozės formulių naudojimo principu. Tačiau ši technika hipertenzija po nefrektomijos keletą būdingų bruožų.

Techniką sukūrė L. Grimackas ir A. Izraelio, ir turi specialų pavadinimą - automatinis fatalinis motorizavimas. Pavadinimas suponuoja specifinį technikos tikslą autogeninė hipertenzijos treniruotė neleisti regėjimo defektams atsirasti ankstyvose jų formavimosi stadijose. Ši technika pagrįsta pagrindiniais auto-treniruotės principais savaiminės hipnozės formulių naudojimu, formulių ir viso užsiėmimų teksto sudarymu pirmame asmenyjejos pagrindinis bruožas yra specialių pratimų įvedimas norint suformuoti konkrečius, aiškiai apibrėžtus vaizdinius įvaizdžius, protiškai dirbant su kuriais asmuo siekia pagerinti regėjimo funkcijas Grimas; Grimakas, Izraelis   Įrangą pirmiausia rekomenduojama naudoti dirbantiesiems su daug vaizdo.

Besąlyginis gydymo metodas yra vertingas ir todėl, kad leidžia atidėti lėtinio regėjimo nuovargio vystymąsi. Vizualiai intensyvaus darbo sąlygomis kartu su staigaus stresinių reakcijų išsivystymo rizika vizualinio pervargimo ir nuovargio prevencija tampa esminiu veiksniu, neleidžiančiu vystytis kraštutiniam emocinio susijaudinimo laipsniui.

Tekstas klases autorius metodika automatinis fatalinis motorizavimas Man patogu. Mano kūno padėtis yra laisva, atsipalaidavusi, o kūno raumenys - atsipalaidavę. Išmokau sėkmingai valdyti savo autogeninė hipertenzijos treniruotė bet kokiomis, sunkiausiomis sąlygomis.

Aš nusiraminu. Aš psichiškai nubrėžiu liniją aplink save ir visus savo rūpesčius bei problemas palieku už šios linijos.

Įeinu į įprastos ir nuolatinės ramybės būseną. Aš pamažu ir giliau pasineriu į savo vidinį pasaulį.

  • Bėgimo takelis nuo hipertenzijos
  • Hipertenzija ir bloga nsp

Aš apčiuopiamai ir tikrai susilieju su savo kūnu. Aš ramiai giliai įkvėpiu, iškvėpiu ir sukuriu vienodą, patogų, raminantį kvėpavimo ritmą. Aš kvėpuoju ramiai, iškvėpiu įtampos likučius. Aš nusiraminu ir pereinu į nuolatinę būseną tarp miego ir pabudimo. Kaip visada, aš kreipiu dėmesį į savo veidą, ir jis tampa ramus ir nejudantis, tarsi kaukė.

Trumpa autogeninė treniruotė

Veido kaukė, absoliučios ramybės kaukė. Kaklo ir liemens raumenys taip pat yra nepaprastai atsipalaidavę. Dabar aš kreipiu dėmesį į savo dešinę ranką ir ji tampa sunki ir šilta.

Sunkumas ir šiluma mirga kaire ranka, palaipsniui užpildykite kojas. Šilumos bangos kyla aukščiau, sušildykite nugarą.

Autogeninės treniruotės stebuklai - Sveika dieta

Aš daugiausiai dėmesio skiriu epigastriniam regionui, o šiluma jį užpildo realiai ir apčiuopiamai. Šiluma pakyla, plinta į krūtinę ir skrandį. Išlaisvinau nuo bet kokios įtampos. Aš rami, be galo rami.

Mūsų draugai

Akys užmerktos. Mano psichinis žvilgsnis nukreiptas į kaktą. Visiško poilsio būsenoje, mano manymu, gamtos vaizdai kažkada plūduriavo patys. Tai gali būti miškas, pieva, pajūris. Ir toliau ilgiuosi Pauzė 10—15 sekundžių.

O dabar, būdama gilioje ramybėje, darysiu psichinę gimnastiką. Tai visiškai pašalins akių nuovargį ir padidins mano regėjimo galimybes. Šioje gimnastikoje aktyviai naudojuosi kvėpavimu. Čia jis tampa šiek tiek gilesnis ir pilnesnis. Skaičiuodamas vieną, giliai įkvėpiu, kai skaičiuoju du, iškvepiu ir ryškiai įsivaizduoju, kaip iškvėptas gydantis oras patenka į akių plotą ir ten kaupiasi.

Aš tai aiškiai jausiu autogeninė hipertenzijos treniruotė šilumos aplink akis forma. Su kiekvienu kvėpavimo ciklu šiluma tampa vis didesnė.

  • Hipertenzija mažinantis spaudimą nuo ko
  • Hipertenzijos klasifikacija, kurie rizikuoja

Taigi, skaičiavimas prasideda ir aš kaupiu šilumą aplink akis: vieną ar du 4 kartus. Šiluma aplink akis: vieną-du 2 kartus. Aplink akis yra daugiau šilumos: vieną ar du 4 kartus. Akivaizdus ir apčiuopiamas karštis aplink akis: vieną ar du 2 kartus. Šiluma visiškai pašalino akių nuovargį. O dabar mano kvėpavimas tampa ramus ir ritmingas, ir aš trumpai atsipalaiduoju. Visiškas kūno ir psichikos ramumas O dabar atliksiu kitą vaizdinių pratimų dalį, kad pagerinčiau akis.

Norėdami tai padaryti, aš aiškiai įsivaizduoju pilkai mėlyną ekraną, esantį už dviejų metrų autogeninė hipertenzijos treniruotė, kurio centre yra aiškiai išskirtas tamsus taškas. Žvelgdamas į savo mintis, stebiu tašką, kad jis neabejoja, o stovi vietoje.

Navigacija tarp įrašų

Taigi, skaičiavimas prasideda ir ekrane pasirodo taškas: vienas, du, trys Ekranas dingo, o taškas, kurį sekiau ekrane, pasislinko aukštai į mėlyną dangų. Matau šią mintį labai aiškiai ir realistiškai.

Ir dabar šis taškas pamažu artėja, kai jis autogeninė hipertenzijos treniruotė ir sustoja priešais mano veidą 20 centimetrų atstumu, o kai jūs iškvėpiate, jis pašalinamas toli į mėlyną dangų. Aš labai aiškiai savo akimis stebėsiu jo pašalinimą ir požiūrį į kvėpavimo ritmą. Taigi: vienas kvėpavimas - taškas arti veido; du iškvėpti - taškas danguje. Vienas ar du Ir dabar mano proto žvilgsnis pradeda sekti žiediniais tamsiosios vietos judesiais. Įkvėpus taškas juda aukštyn ir žemyn, o iškvėpdamas - jis juda į kairę ir žemyn.

Taigi: įkvėpkite - iškvėpkite, įkvėpkite - iškvėpkite 5 kartus. O dabar priešinga kryptimi: įkvėpkite - į kairę į viršų, iškvėpkite - į autogeninė hipertenzijos treniruotė ir žemyn 5 kartus, padarykite pauzę. Treniruotės metu mano akys, smegenys ir kūnas buvo labai gerai pailsėję. Buvau pripildyta energijos ir jėgų. Mano akys sugebėjo be jokio nuovargio atskirti menkiausius regėjimo lauko pokyčius, mano smegenys įgijo galimybę akimirksniu ir tiksliai, labai tiksliai reaguoti į šiuos pokyčius.

Ir dabar aš pradedu kvėpuoti vėsiomis energijomis. Tai atgaivina mano smegenis, akis, veidą. Per jos pečius ir nugarą lengvas atšalimas, tarsi malonus, gaivus dušas. Goosebumps bėga per mano kūną.

Technika ir išėjimas iš autogeninės būsenos Pratimas, kurio tikslas yra sukelti sunkumo jausmą, atliekamas vienoje iš aukščiau nurodytų padėčių. Formulės tariamos kartu su iškvėpimu. Norėdami įsitikinti, kad pasiektas sunkumo jausmas, galite pakelti ranką ir ji turėtų tapti visiškai sunki. Dėl treniruotės šis jausmas kyla priešingoje rankoje, abiejose rankose, kojose ir visame kūne. Po to turėtumėte pajusti šilumos jausmą.

Aš tikrai ir aiškiai jaučiu, kaip veržlumas ir jėga užpildo kiekvieną mano raumenį. Jėga ir gyvybingumas užtikrintai užpildė visą mano kūną. Aš esu labai ištverminga ir autogeninė hipertenzijos treniruotė savimi. Mano kūnas man paklūsta bet kurioje situacijoje, bet kokiomis sunkiausiomis sąlygomis.

Profilaktika - Sveikas Žmogus

Autogeninės treniruotės visiškai sugrąžino mano jėgas. Esu labai gaivi, energinga, pasitikinti savimi ir kolekcionuota.

Kvėpavimas tampa gilesnis ir energingesnis, kaupiasi raumenų tonusas, jis pašalina mieguistumo likučius. Galva labai gaivi, aiški autogeninė hipertenzijos treniruotė greita mintis. Kūnas labai lengvas, pripildytas energijos ir jėgų. Aš visi, kaip suspausta spyruoklė, pasirengusi veikti. Suspaudžiu kumščius, atidarau akis ir labai aktyviai įsijaučiu į pabudimo būseną.

autogeninė hipertenzijos treniruotė hipertenzijos automatinis mokymas

Autogeninio mokymo metodai heterotreniruotės forma Kaip autogeninio mokymo, vykdomo heterotreniruotės forma, pavyzdį, mes sukūrėme vieno iš etapų variantą, skirtą tobulinti savanoriško valstybės reguliavimo įgūdžius, siekiant išvengti mikroskopų operatorių pramoninio nuovargio ir streso Leonova  a, b; Leonova   et al. Ši modifikacija autogeninė hipertenzijos treniruotė užsiėmimams psichologinio atsipalaidavimo kabinete per trumpą pertrauką pailsėti darbo pamainos metu.

Pasaulinę sveikatos dieną – hipertenzijos prevencija - eliarm.lt

Atsipalaidavimo sesiją sudaro dvi pagrindinės dalys: panardinimo fazė ir išlipimo iš giliųjų autogeninio panardinimo laipsnių stadija. Atsipalaidavimo sesijos tekstas heterotreniruotės variante pagal autogeninės treniruotės techniką Panardinimas. Sėdėkite patogiai ant kėdės. Įsitikinkite, kad jūsų drabužiai netrukdo laisvam kvėpavimui ir atsipalaidavimui.

autogeninė hipertenzijos treniruotė česnako dozavimas širdies sveikata

Kurį laiką pamiršk visus reikalus, rūpesčius, rūpesčius. Šį trumpą poilsio laiką skirsime sau - jūsų savijautos ir nuotaikos gerinimui. Kiekvienas asmuo turi įgūdžių individualiai programuoti save, kad pasiektų konkretų tikslą. Kai kuriems žmonėms pasiseka pasinerti į hipnotizuojančią būseną, naudojant specialias kvėpavimo metodikas.

Autogeninės treniruotės 1 pratimas

Būdamas transas, žmogus gauna galimybę kontroliuoti įvairius fiziologinius organizmo procesus. Autogeninio treniruotės technika yra pagrįsta asmens sugebėjimu pasinerti į transą, kad sumažėtų įtampa, būtų atkurta jėga ar papildytas energijos krūvis. Pažvelkime, kas yra auto-mokymas psichologijoje ir kam naudojama ši technika. Autotreniruotės arba autogeninės treniruotės iš tikrųjų yra lengva hipnozės forma, kurią žmogus taiko pats sau, nesikišdamas į išorę.

Autogeninės treniruotės yra vienas iš būdų kovoti su stresu ir organizmo energijos ištekliams papildyti. Autotreniruotės metodą sukūrė vokiečių psichoterapeutas Johanas Heinrichas Schulzas. Remdamasis savo tyrimais, šis mokslininkas atliko įvairius eksperimentus, susijusius su panardinimu į hipnozę. Atliktas darbas atskleidė, kad būdamas transinės būsenos žmogus patiria ypatingus pojūčius.